FAQ’s LOT & LIEN
Betalen
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
Bij Lot & Lien kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:
IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Creditcard
Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
Is mijn betaling gelukt?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@lotenlien.nl. Wijkunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.
Bezorgen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
– Brievenbuspost besteld op werkdagen vóór 16:00 uur wordt dezelfde dag verzonden.
*Geen bezorging op zondag en maandag
Zodra je pakket ons warehouse verlaat, ontvang je hierover een mail. Wij verzenden jouw pakketje altijd als brievenbuspakje met track & trace code. Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan ontvangst. Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
PostNL pakket op werkdagen vóór 16:00 worden dezelfde dag verzonden.
*Geen bezorging op zondag
– Brievenbuspost besteld op werkdagen vóór 17:00 uur wordt dezelfde dag verzonden.
*Geen bezorging op zondag en maandagZodra je pakket ons warehouse verlaat, ontvang je hierover een mail. Heb je daarnaast de keuze gemaakt voor een pakket met track & trace code? Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan ontvangst. *let op! tijdens acties & sale kan de verzending langer duren.
Moet ik de verzendkosten betalen?
Gratis verzending binnen Nederland vanaf 30 euro.Wanneer je een bestelling boven de €50,00 plaatst betaal je geen verzendkosten op de goedkoopst mogelijke verzendmethode. Plaats je een bestelling van onder de €50,00 euro? Dan kun je kiezen uit verschillende verzendopties. Wij bieden de volgende opties aan:
– PostNL pakket €4,95
Voor welke verzendopties kan ik kiezen?
Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.
PostNL brievenbuspakket
Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze verzendwijze ontvang je een track & trace code.
Wanneer je hebt gekozen voor onderstaande verzendmethodes ontvang je een link waarmee je je pakket kan volgen:
– PostNL pakket
– Brievenbuspost Track & Trace
Zodra je pakket ons warehouse verlaat ontvang je een e-mail met daarin een link, via deze link kun je de zending volgen.
PostNL brievenbuspakket Plus
Met de ‘brievenbuspakket plus’ optie wordt je pakket op dezelfde manier verstuurd als een gewoon brievenbuspakketje, echter ontvang je nu wél een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.
PostNL pakket
Wanneer je in de checkout kiest voor de verzendmethode ‘PostNL pakket’ wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.
Alle pakketten die wij via PostNL versturen worden CO2 neutraal verstuurd. Dit betekent dat we de CO2-uitstoot die gepaard gaat met alle leveringen van LOT & LIEN compenseren.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met ons via de mail en houd je bestelnummer en adres bij de hand.Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.
Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.
Levertijden tijdens acties & feestdagen
Tijdens feestdagen en acties is het vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.
Hoe maak ik een account aan?
Het hebben van een account bij Lot & Lien heeft veel voordelen! Mogelijkheid om je favoriete producten op te slaan voor later, het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Via deze link kun je een account aanmaken. Wij slaan je gegevens veilig op en zorgen dat hier netjes mee om wordt gegaan. Onderstaand kort hoe je een account precies aanmaakt:
- Klik op bovenstaande link of rechts bovenin de website op ‘inloggen’
- Klik op ‘account aanmaken’
- Vul je persoonlijke gegevens in
- Vul de captcha beveiliging in
- Klik op ‘account aanmaken’
- Je ontvangt een bevestigingsmail van je inschrijving
Het is niet verplicht om een account aan te maken als je een bestelling bij Lot & Lien wilt plaatsen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Klik op ‘inloggen’ rechtsboven.
- Onder het kopje ‘klant login’ vind je het tabje wachtwoord vergeten? Klik hierop.
- Vul je email-adres en de security-code in & klik op ‘verstuur’. Er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door jouw gebruikte e-mailadres.
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen, hoe doe ik dat?
- Klik op ‘inloggen’ rechtsboven en log in met je account. Je komt in het overzicht van je account
- Aan de linkerkant zie je ‘adresboek’ staan. Hier heb je de mogelijkheid om je factuuradres en verzendadres te wijzigen.
- Wil je een adres toevoegen? Ook dat kun je hier doen.
Contact
Stuur een email naar: info@lotenlien.nl.
Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren!
Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact op met ons via de mail & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing.
Product
Van welk materiaal zijn jullie armbanden gemaakt?
Onze armbanden zijn gemaakt van metalen kralen met een emaillen laagje. En de meesten van onze modellen zijn gemaakt met een elastiek.
Hoe houd ik de metalen armbanden het langste mooi?
Onze armbanden worden door de consument ervaren als een stevig product. Uiteraard kun je zelf de levensduur beïnvloeden door onderstaande punten in acht te nemen;
- Doe je sieraden af als je parfum, make up en andere verzorgingsproducten op wilt doen
- Doe je sieraden als je gaat slapen af, zo komt het sieraad niet onnodig in contact met de zuurgraad van je huid en voorkom je beschadigingen en vervormingen.
- Doe je sieraden af als je gaat douchen, zwemmen of sporten
- Doe je sieraden af bij zwaar werk of als je gaat schoonmaken
- Berg je sieraden altijd op in een beschermd doosje, waar ze niet makkelijk beïnvloed kunnen worden door invloeden van buitenaf zoals lucht en water.